Trobada d’entitats per a la cohesió social i la inclusió de persones d’orígens diversos a la Garrotxa
En el marc del projecte Cap a l’Europa Inclusiva, us convidem a la trobada d’entitats que treballem per a la cohesió social i la inclusió de persones joves d'orígens diversos per a compartir reptes comuns i bones pràctiques.
L'objectiu principal d'aquestes trobades és enfortir la col·laboració entre les persones joves, les organitzacions de la societat civil, les institucions i els càrrecs electes en l'àmbit local, nacional i europeu per generar espais de diàleg constructiu en l'àmbit de la participació potenciant els processos de ciutadania activa.
El pròxim dilluns 22 de setembre de 2025 ens trobarem al Pati de l’Hospici a les 18:30h al carrer de l’Hospici, a Olot.
En el marc de trobada us convidem a un berenar per conèixer les entitats i les persones que treballen en els diferents projectes.
Per facilitar la trobada, us demanem que us hi inscrigueu en el següent enllaç: https://forms.gle/M9w1GrpJU9zdHBYFA

Aquesta trobada és la preparació per al Diàleg conjunt entre representants d'entitats de la societat civil i representants de l'administració per explorar conjuntament els reptes i les propostes de cooperació en l'àmbit de la inclusió de persones d’orígens diversos a la Garrotxa previst per finals del mes de setembre.
Com a conclusió, el divendres 10 d’octubre acollirem un diàleg-dinar a l’Oficina de la Comissió Europea a Barcelona, on també hi sereu convidades.
Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte, ens podeu contactar al correu ahead@aheadedu.org

